سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
سایت تفریحی اچ فانی
 
طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)
طنز هایی که فقط شما را می خنداند
من هر روز، از خونه که بیرون میزنم رو یه کاغذ مینویسم “امروز قراره بمیرم”
که اگه احیانا مردم، بگن یارو چقد خفن بوده، میدونسته..!
گشتت با تبر قطع شه، دردش کمتره تا اینکه با کاغذ بریده بشه؟؟

??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??

داشتم ماشین رو دنده عقب می‌ آوردم تو حیاط
مامانم اومده فرمون میده…. بیا…. بیا…. بیا…. بیا …. نیا !! لوله آب شیکست !

??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??

این دبستانى هایى که تو هفته دو روز تعطیلن،
اگه پس فردا بیان زِر زِر کنن که ما نسل سوخته ایم و اینا،
جورى با پشت دست بزنید تو دهنشون که دیگه نتونند بلند بشن …!!??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??
یکی از چالش های بزرگی که در کودکی فراروی ِ من بودُ باهاش درگیر بودم
این بود که چه جوری “فریبرز عرب‌نیا” و “ابوالفضل پور‌عرب” رُ از هم تفکیک کنم !!!
??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??
هیچ لذتی بالاتر از این نیست …که جواب تلفن های کسی رو ندی ، که قبلا جوابتو نمیداد??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??
دقت کردین ؟
دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو!??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??
دقت کردین !؟
- وقتی جوراب پاته، حتما دمپایی دستشویی خیسه!
??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??
- اگه سال تا سال یه قرون تو جیبت نباشه مامان و بابات نمی فهمند، کافیه یه نخ سیگار تو جیبت باشه همه عالم میفهمن!=====================================================
موقع فوتبال نگاه کردن هشتاد دقیقه میشینی چش تو چش تلویزیون هیچ اتفاقی نمی افته، یه دقیقه میری دستشویی، میای میبینی بازی دو دو تموم شدهاگه میخوای همه افراد فامیلتونو از دخترخالت گرفته تا نوه عموتو با هم تو یه روز ببینی، پاشو همین الان دستِ دوس دختر یا دوس پسرتو بگیر، با هم برید بیرون یه دوری بزنید

??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??

موقع درس خوندن پرزهای موکت هم واسه آدم جذاب می شه.
دوست داری ساعت ها بشینی بهشون نگاه کنی.

اعتراف میکنم بچه که بودم یه بار با آجر زدم تو سر یکی از بچه های اقوام , تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و پرنده ها می چرخه یا نه!!!!!
تازه هی چند بارم پشت سر هم این کار و کردم , چون هر چی می زدم اتفاقی نمی افتاد!!!!
??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??
شش ماه به دوستت مهربونی میکنی ، خوبی باهاش ، هر کاری میگه میکنی
که بفهمونی دوستش داری …
دو روز که اعصاب نداری ، میگه: حالا شناختمت

??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??

اینقده بدم میاد وقتی دارم روی آهنگ میخونم خوانندهه اشتباه میخونه
تا حالا دقت کردین وقتی سوهان میخوری نود و پنج درصدش میره لای دندونات و فقط پنج درصدش نصیب معدت میشه
امروز در بازار غیر رسمی هر اونس چاغاله بادوم دوازده هزار تومان معامله شد
لازم دونستم تاکید کنم که بهترین شغل داشتن بابای پولداره??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??
تا حالا دقت کردین همیشه دَنده ماشین خوب جا می خوره به جز وقتی که یه پسر شاهد کار شماست
نمی دونم همه پیرزنا مثل برف پاک کن میرقصن ؟؟؟ یا مادر بزرگ من اینجوریه فقط ؟
دقت کردین !؟
الان شما اگه همینطوری بیکار هم نشسته باشید تو خونه
از نظر پدر و مادرتون، بچه همسایه یا بچه فامیل بهتر از شما بیکار میشینه.

??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??

مکالمه دو پسر:
پسر اول: چقدر خپل شدی مرتیکه … شبیه خرسای قطبی شدی الاغ…. کمتر بخور ، از صبح تا شب مثل گاو آت و آشغال میخوری معلومه انقدر دایره میشی دیگه …
پسر دوم : خفه شو عوضی. حرف تو زر مفت هم نیست
( محکم تر شدن دوستی بین دو پسر و تموم شدن مکالمه با خنده )

??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??

مکالمه دو دختر :
دختر اول: خوشگلم یه مقدار تپل شدی ولی بهت میاد عزیزم …
دختر دوم: تو هم دماغت بعد عمل یه ذره زیادی کوچیک شده ولی بازم خوشگلی نانازم
( از فردای روز مکالمه هیچ رابطه ای بین دو دختر مشاهده نشده)??طنزنوشته های جدید و بسیار خنده دار(حتما بخونید)،جوک جدید طنز??

اعتراف میکنم چند ماه پیش تو شرکت بودم سر کارام یوهو مدیر عامل از تو اتاق خودش گفت: امیــــــــــــــــــر جووون…بلند گفتم جانم؟ گفت خیلی میخوامـــت….گفتم منم همینطور….گفت پیش ما نمیای؟؟؟؟ گفتم چرا..حتماً..از پشت میزم بلند شدم برم تو اتاقش..به در اتاقش که رسیدم دیدم داره تلفن حرف میزنه با امیر دوستش و من از شدت ضایگی دیوارو گاز گرفتم ای خداااا

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عرفان 92/12/13:: 9:13 عصر     |     () نظر
 
آموزش روش تهیه شیرینی شارلوت رویال

 

آموزش روش تهیه شیرینی شارلوت رویال

::آموزش روش تهیه شیرینی شارلوت رویال::
مواد مورد نیاز:

 کیک اسفنجی 6 تخم مرغی  یک عدد
 خامه  350 گرم
 پودر قند  5 قاشق سوپخوری
 کمپوت آناناس خرد شده  2 لیوان
 آلبالو یا گیلاس  برای تزئین
سفیده تخم مرغ 1 عدد
بادام ورقه شده یا خلال بوداده 100 گرم

ابتدا کیک اسفنجی را بدین طریق آماده می کنیم:
مواد مورد نیازبرای کیک :

 تخم مرغ  6 عدد
 آرد سفید گندم  6 قاشق سوپخوری (150 گرم)
 شکر  6 قاشق سوپخوری (150 گرم)
 وانیل  نصف قاشق چایخوری

روش تهیه :
نکته اساسی در تهیه این کیک، خوب زدن زرده و سفیده تخم مرغ است تا کیک بدون بکین پادر پف کرده ، لطیف شود .

قالب گرد مناسبی را چرب کرده به آن آرد می پاشیم و قالب را می گردانیم تا کف و اطراف قالب با آرد آغشته شود، بعد زرده و سفیده را از هم جدا کرده،زرده را با شکر و وانیل مخلوط می کنیم و خوب هم می زنیم تا کاملا زرده سفید و سفت و کشدار شود. سفیده را جداگانه آنقدر می زنیم تا مثل پنبه سفید و سفت شود،به طوری که اگر کاسه را برگردانیم سفیده از کاسه نریزد.

زرده و سفیده را به سرعت مخلوط می کنیم . آرد را کم کم ریخته ، هم می زنیم ، به حدی که تمام مواد فقط مخلوط شود . بعد از مخلوط کردن ، مایه را نباید زیاد هم زد، چون پف آن می خوابد فر را با حرارت 350 درجه فارنهایت یا 175 درجه سانتیگراد گرم می کنیم.

قالب را می گذاریم طبقه وسط فر به مدت 45 دقیقه تا کیک بالا آمده،روی آن زرین شود. با انگشت روی آن فشار می آوریم ، باید چیزی به دست نچسبد . قالب را از فر خارج کرده ، می گذاریم سرد شود. کیک را از قالب خارج می کنیم و یک دایره از روی آن بر می داریم . داخل کیک را خالی می نمائیم ، باید اطراف و کف کیک به اندازه 2 سانتیمتر باقی بماند، 100 گرم کره را گرم کرده ، با قاشق به کف و اطراف کیک می ریزیم.

دوباره کیک را در فر می گذاریم تا کیک کمی برشته شود و بعد می گذاریم تا سرد شود . خامه را با پودر قند و نصف قاشق چایخوری وانیل مخلوط می کنیم و ظرف خامه را روی یخ می گذاریم . خامه را می زنیم تا کاملا سفت شده ، فرم بگیرد.

یک عدد سفیده تخم مرغ را آنقدر می زنیم تا کاملا سفت شود، بعد آن را کم کم داخل خامه می ریزیم و مخلوط می کنیم . 1 لیوان از خامه را کنار می گذاریم ، چند تکه از آناناس را بر می داریم ، بقیه را با خامه مخلوط کرده، داخل کیک می ریزیم و دایره کیک را که از روی آن برداشته ایم ، مجددا روی آن قرار می دهیم . کمی روی آن را فشار می دهیم که کیک و خامه به هم بچسبد.

اطراف و روی شارلوت را با خامه می پوشانیم و بادام را اطراف کیک می پاشیم، به طوری که به خامه بچسبد. بقیه خامه را در قیف می ریزیم و روی شارلوت را با خامه در قیف و تکه های آناناس و آلبالو تزئین می کنیم.


این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو


  • تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1392 | نویسنده : یورفان
  • وب گردی

    کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط عرفان 92/12/13:: 9:13 عصر     |     () نظر
     
    ترک سیگار و ترک قلیان با این نکات!

    اگر میخواهید سیگارویا قلیان را ترک کنید این مطلب را بخوانید!

    ترک سیگار و ترک قلیان با این نکات!

    همیشه در همه ی جاها ،سایت ها، کتاب ها ، مجلات و .. درباره مواد سمی خطرناک موجود در سیگار و قلیان صحبت به میان آمده است و این موضوع، امری تکراری و خسته کننده شده است و ما نیز در این مطلب نمی خواهیم بیشتر بر مضررات سیگار تمرکز کنیم چون کسی که سیگار میکشد به خوبی این مضرات را لمس میکند و میداند که مصرف مواد دخانی بر بدنش چه تاثیراتی میگذارد معمولا تجربه بیشتر افراد سیگاری و قلیانی نشان داده است که ابتدا به دلیل غم و غصه و فکر های آزار دهنده و شرایط سخت زندگی (که البته در برخی مواقع می توان با یک دیدگاه واقع بینانه فهمید که زندگی آنچنان هم سخت و آزار دهنده نیست ) پناه به سیگار و قلیان و .. می آورند و پس از مدتی میبینند که نه تنها غم و غصه اشان رفع نشد بلکه روز به روز به این افکار اضافه شد و تا جایی که همیشه در خلوت خود میگویند که من چرا سیگار میکشم من چرا به این روز افتادم و روز به روز احساس تنفر از این ماده ی قاتل و کثیف میکنند و کسی که اظهار میدارد که من از سیگار کشیدن لذت میبرم مسلما اول راه است و یا اون تاثیرات جدی را به چشم ندیده است و تجربه نکرده است مسلما وقتی آدم یک بیماری را شخصا تجربه میکند می فهمد که چقد سختی در این بیماری وجود دارد وگرنه با گفتن، شاید برخی نتوانند درک کنند و یا اون شرایط رو حس کنند. سیگار و قلیان معمولا با توجه به وجود مواد سمی از جمله نیکوتین و دی اکسید کربن و مونو اکسید کربن که دو گزینه آخر معمولا از اگزوز ماشین و دودکش خانه ها و کارخانه ها به هوا وارد میشود و از نظر سمی بودن و قدرت اختلال در سیستم بدن بسیار خطرناک میباشند و همیشه یک فرد تا مدت زمانی سیگار یا قلیان میکشد و به یک دفعه از پا می افتد نمونه های مشابه هم زیاد وجود دارد از کسانی که دور و بر ما هستند و بالفرض 20 سال سیگار کشیده اند و بعد از 20 سال یهو دریچه قلبشان مسدود شده است و سالها در بیمارستان بستری شده اند و حتی موقعی که به حیات برگشته اند که برخی از اعضای خود را از دست داده اند و به صورت اجباری سیگار نکشیده اند ولی تا آخر عمر از عواقب آن زجر کشیده اند و حسرت هم نوعان خودشان را خورده اند. پس چه  بهتر که ما از همین امروز از همین الان این ها را ببینیم و دچار سرنوشت آنها نشویم خیلی چیزها را نباید تجربه کرد چون تجربه آنها، سنگین تمام میشود. . برای ترک سیگار بهتر است لحظه ای تصمیم بگیریم یعنی کار را موکول نکنیم به فردا ، پس فردا ، شنبه ، اول ماه ، اول هفته ، اول سال و… این ها همش بهانه و البته کارهای شیطان است در قرآن نیز در سوره ناس به یک ویژگی شیطان به نام خناس اشاره شده است که این ویژگی شیطان اینگونه هست که فرد وقتی تصمیمی می گیرد به وی می گوید که بزار از فردا انجام میدی وقتی فردا میشود می گوید که امروز فکر و غصت زیاده بزار بمونه برای اول هفته .. و اول هفته یه دلیل توجیه کننده و این جور میبینی که سالهاست می خوای سیگارو ترک کنی و فقط امروز و فردا میکنی و کار به جایی نمیبری.پس برای ترک عادات بد ازجمله سیگار و قلیون تصمیم آنی میگیریم و از همان لحظه شروع میکنیم حتی نمیزاریم که شب بشه و از صبح روز بعد شروع کنیم .. نه! از همین الان. دوم اینکه اراده خیلی مهم است انسان اگر اراده بکند طبق فرمایش خداوند در قرآن می تواند کرات را تسخیر کند پس اراده خیلی مهمه اینکه فرد واقعا بخواد و این فعل خواستن می تونه خیلی چیزارو تغییر بده ..سوم ورزش کردنه که خیلی تاثیر میزاره و اعتماد به نفس آدم رو افزایش میده و کمک شایانی به ترک سیگار میکنه چن وقتی فرد سیگار رو ترک میکنه دیگه از بیرون ماده اعتیاد آوری بنام نیکوتین به بدن فرد نمیرسه و در این موقع است که فرد با ورزش کردن میتونه شاداب تر بشه چون هنگامی که ورزش میکنیم ماده ای به نام سیروتونین در مغز ترشح میشود که باعث حس شادابی و لذت از زندگی میگردد. چهارم نشمردن روزهاست یعنی اینکه نشماریم چند روزه سیگار نکشیدیم و برای همیشه ترک کنیم و شمار زمان را فراموش کنیم . چون طبق یه داستان واقعی یک فردی سیگار را  میکنه میاد پیش یه عالم میگه من سیگارو ترک کردم ولی نمی دونم واقعا ترک کردم یا نه ! عالم ازش می پرسه که چند مدته ترک کردی ؟ میگه 1 سال 2 ماه 5 روز! و تا روزش دقیق به اون عالم میگه ، عالم در جواب میگه که شما سیگار رو ترک نکردی تا زمانی که شمار زمان رو فراموش نکنی و روزها رو بشمری یعنی احتمال دارد که دوباره برگردی پس تو هنوز ترک نکردی! پنجم ایجاد تفریح ها و وقت گذرونی های سالم از جمله اینترنت گردی ، بازی کامپیوتری، ورزش گروهی (همچون فوتبال و پینگ پینگ و ..) رفتن به اماکن تفریحی همچون استخر و باشگاه و ..  که این ها نیز می تواند کمک زیادی در ترک سیگار و قلیون و کلا مواد دخانی به شما بکند .ششم یک دوست خوب پیدا کنید و با وی در ارتباط باشید و هرموقع سیگار یا قلیان به ذهنتان خطور کرد با وی حرف بزنید مسلمان حرف های وی شما را سرد خواهد کرد و اینکه طبق گزارش سایت یورفان تحقیقات پژوهش های جدید نشان داده است که اغلب افرادی که سیگار را ترک می کنند و مواقعی از روز استعمال سیگار شدیدا به سرشان میزند درصورتی 15 دقیقه تحمل کنند پس از 15 دقیقه این حس به کلی پایان خواهد یافت . و در اخر این نکته را بگوییم که تاثیر عبادت و مناجات با خالق هستی بیشترین تاثیر را خواهد گذاشت و حتی در تحقیقات جدید محققین به تاثیر عناصر معنوی همچون عبادت نماز،قرآن خواندن در آرامش افراد (توسط سیگنال های مغزی که ارسال میشود) پی برده اند. پس سعی کنیم در ساعاتی از روز به مناجات و قرآن خواندن و  رفتن به امامزاده ها و در صورتی که در شهری مذهبی هستید به حرم های موجود در آن شهر برویم و در آنجا علاوه بر گذشتن مفید وقت ، به عبادت و مناجات بپردازیم . ان شاالله روزی برسد که زمین از این ماده کثیف پاک باشد و شما نیز بتواند به جمع 15 درصد از افرادی که موفق به ترک شده اند بپیوندید.

     

    این مطلب را به اشتراک بگذارید

    ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

     


    کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط عرفان 92/12/13:: 9:13 عصر     |     () نظر
     
    تابحال فکر کرده اید بهترین شوهر دنیا چه کسی می تواند باشد؟!
    آیا میدانید بهترین شوهر دنیا چه کسی می تواند باشد؟!
    آیا میدانید بهترین شوهر دنیا چه کسی می تواند باشد؟!برای پاسخ ادامه مطلب را بخوانید..
    جدی گرفتن ده توصیه ساده، شما را به بهترین شوهر دنیا برای همسرتان تبدیل می‌کند. جدی گرفتن ده توصیه ساده، شما را به بهترین شوهر دنیا برای همسرتان تبدیل می‌کند. اگر شما هم از آن دسته آقایانی هستید که خود را در کار و مشکلات روزانه غرق کرده‌اید‌، بهتر است چند دقیقه‌ای دست از سر قبض‌های پرداخت نشده آب‌، برق و گاز‌….و قسط‌های عقب مانده شهریه بچه‌ها بردارید‌ و فقط با برداشتن 10 گام ناقابل‌، مثل همیشه برای همسرتان بهترین شوهر دنیا باشید‌ این ها را بخوانید:
    گام 1? خانم‌ها مقدم‌اند ! برای یک بار هم که شده دنیا را از چشم همسرتان ببینید‌. شاید تا به حال اصلاً به این موضوع توجه نکرده باشید که ممکن است خدای نکرده علایق و خواسته‌های خانم‌تان با علایق شما کاملاً متفاوت باشد‌! اما حالا وقتش شده که به قول معروف‌، چشم‌هایتان را بشویید و جور دیگر ببینید‌. گام 2? خواباندن بچه‌ها هم لذتی دارد‌، امتحان کن د هفته‌ای یکبار به همسرتان مرخصی بدهید و وظیفه خواباندن بچه‌ها را شما به عهده بگیرید‌، تا حداقل خانم‌تان یک ساعت سرو صدای بچه‌ها را فراموش کرده و با خیال راحت این وقت را برای خواندن کتاب‌،
    انجام کارهای شخصی عقب‌افتاده و یا حتی برای گشت زدن در اینترنت اختصاص دهد‌. مطمئن باشید با این کار دعای خیر همسرتان همیشه پشت سر شما خواهد بود‌. گام 3? عذرخواهی هم کلمه مفیدی است ! در این یک مورد با شما همدردی می‌کنیم‌، چون به همان اندازه که عذرخواهی از طرف مقابل ساده به نظر می‌آید‌، احتمالاً به همان اندازه هم برایتان سخت‌ترین کار روی زمین خواهد بود‌. اگر تا به حال متوجه شده باشید ازدواج شباهت زیادی به مسابقه دوی ماراتن دارد‌، چر ؟ از این جهت که هر چقدر در بگو‌مگوهای خانوادگی زود از کوره در بروید‌،
    زودتر از پا می‌افتید و ادامه زندگی زناشویی برای شما سخت‌تر و خسته‌کننده‌تر می‌شود . اما فقط کافیست یکبار هم که شده با قضیه جور دیگری برخورد کنید‌، رفتار آرام و متانت‌آمیز بهترین مسکن برای آرام کردن موقتی تنش‌های رفتاری است‌، اما اگر احیاناً شما مقصر بودید‌، می‌توانید تنها با به زبان آوردن یک عذرخواهی ساده پرچم صلح را به همسرتان نشان داده و اجازه ندهید دلخوری پیش آمده بزرگ و بزرگتر شود‌.
    گام 4? از همسرتان برای اینکه شما را تحمل می‌کند تشکر کن د شاید حتی خواندن این گام هم به مذاقتان خوش نیاید‌، چه رسد به عمل کردن به آن‌. اما منظور ما این نیست که در مقابل همسرتان بنشینید و در حالی که لیستی از اشتباهات خود تهیه کرده‌اید‌، مورد به مورد را شرح داده و به‌خاطر آنها عذرخواهی کنید‌ نه‌! مسلماً برای هر مردی پیش آمده که قول و قرارهایش را فراموش نماید یا با دیدن دوستان خود آن‌چنان زمان و مکان را گم کند که ساعت‌ها همسرش را چشم انتظار نگه دارد‌. اما همین اندازه که به او بگویید زندگی کردن با شما چندان هم کار ساده‌ای نیست و به‌خاطر صبر و تحمل همسرتان از او تشکر کنید‌، کفایت می‌کند .
    گام 5? کمی ‌و فقط کمی ‌از ریخت و پاش‌های خودتان را جمع کنید باور کنید آسمان به زمین نمی‌آید اگر استکان چای قند پهلوی آخر شب‌، یا لیوان چایی صبحانه خود را از کف اتاق و یا از روی میز صبحانه به سینک ظرفشویی انتقال دهید‌. از ما به شما نصیحت‌، تحقیقات نشان داده استکان چای یکی از معضلات زندگی مشترک و عامل بسیاری از جدایی‌ها بوده‌! گام 6? برای با هم بودن زمان بگذارید شما هم از آن دسته افرادی هستید که با شنیدن نام دوران نامزدی به یاد شام‌های خاطره انگیزی می‌افتید که در یک رستوران دنج خورده‌اید‌؟
    چه اشکالی دارد اگر حتی با وجود داشتن دو فرزند برای گذاشتن قرارمدارهای این‌چنینی باز هم زمانی را معین کنید‌؟! می‌توانید بچه‌ها را نزد یکی از دوستان خود بگذارید و مثل آن روزها فقط برای با هم بودن شام را بیرون از خانه صرف کنید‌ گام 7? آراسته و خوش تیپ باشید سعی کنید همیشه به آراستگی و مرتب بودن ظاهر خود اهمیت دهید‌. این برای خانم‌ها نکته مهمی‌ است‌. گام 8? شما هم به تمدد اعصاب نیاز دار د گاهی وقت‌ها شرایطی را ایجاد کنید که برای چند ساعتی کمی‌ از محیط خانواده و مسئولیت‌های خود فاصله بگیرید‌. مثلاً با دوستانتان به کوه بروید
    و یا به ورزش‌های مورد علاقه‌تان بپردازید تا شادی و نشاط و آرامش باعث تجدید نیروی از دست رفته‌تان شده ‌و وقتی به خانه بر‌می‌گردید‌، به مردی ایده‌آل برای زندگی تبدیل شده باشید‌. گام 9? مسئولیت تصمیمات خود را شخصاً به عهده بگیر د هیچ وقت و در هیچ شرایطی از پذیرش عواقب تصمیمات خود شانه خالی نکنید‌. اگر شما به هر دلیلی نمی‌توانید دعوت پدر و مادر‌تان را برای مهمانی شب جمعه قبول کنید‌، خودتان گوشی تلفن را برداشته و به آنها اطلاع دهید‌. هیچ وقت مسئولیت چنین کاری را به گردن همسرتان نیندازید‌

    گام 10? فراموش نکنید روزی شما هم فرهاد کوه‌کن بودید یادتان می‌آید قبل از ازدواج چقدر به رفتارها و حرکات خود توجه داشتید و چقدر سعی می‌کردید با پرستیژ و تاثیرگذار باشید‌؟! اما احتمالاً دیگر مدت‌هاست که خبری از آن فرهاد کوه‌کن نیست و او هم در میان روزمره‌گی هر روزه‌تان گم شده . اما هنوز هم دیر نشده از همین امروز هر کاری که می‌توانید برای گرم کردن آتش زندگی‌تان انجام دهید‌، کاری کنید تا مثل گذشته همسرتان را تحت تاثیر قرار دهید و از بودن در کنار یکدیگر راضی باشید.

    ویزگی های یک شوهر خوب|نحوه رفتار با شوهر|رفتار مناسب با شوهر|بداخلاقی شوهر

     

    این مطلب را به اشتراک بگذارید

    ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

     


    کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط عرفان 92/12/13:: 9:12 عصر     |     () نظر
     
    آموزش تهیه اصولی سوپ معروف زرشک
    آموزش تهیه اصولی سوپ معروف زرشک
    در این قسمت به آموزش تهیه اصولی سوپ معروف زرشک می پردازیم:
    مواد موردنیاز:
    سینه مرغ  :    300 گرم
    جعفری خردشده :     150 گرم
    قارچ خردشده    :  100 گرم
    رب گوجه‌فرنگی :     دو قاشق سوپخوری
    آرد گندم  :    دو قاشق سوپخوری
    آبلیمو :    سه قاشق سوپخوری
    زرشک :    200 گرم
    پیاز  :   یک عدد
    هویج   :  100 گرم
    سیب‌زمینی  :   80 گرم
    روغن مایع   ;  نصف پیمانه
    نمک و فلفل  :   به میزان لازم
    آموزش تهیه سوپ زرشک :
    پیاز را نگینی خرد کرده و با روغن سرخ می‌‌کنیم. مرغ را ریز خرد کرده و داخل پیاز ریخته و تفت می‌‌دهیم. آرد را هم مقداری با مواد سرخ کرده داخل آن آب مرغ یا گوشت می‌ریزیم. سپس هویج و سیب‌زمینی را نگینی خرد کرده و داخل آن ریخته و با حرارت ملایم به مدت دو ساعت می‌‌پزیم. بعد قارچ،  نیمی از زرشک، نمک، فلفل و رب گوجه‌فرنگی را داخل سوپ ریخته وقتی سوپ جا افتاد آبلیمو و جعفری را اضافه کرده و با بقیه زرشک تزئین می‌کنیم .

     

    این مطلب را به اشتراک بگذارید

    ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

     


    کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط عرفان 92/12/13:: 9:12 عصر     |     () نظر
     
    راه و روش تبدیل شدن به یک زن شاد در زندگی
    راه و روش تبدیل شدن به یک زن شاد در زندگی
    مراقب شخصیت خود باشید که در سرنوشتتان موثر خواهد بود .یک الگوی خوب بهترین نصیحت است الگوی خوب معادل 10000 کلمه ارزش دارد .وقتی بحث کردن هیچ فایده ای ندارد بهترین کار این است که راضی شوید .یک متشکرم که بلافاصله گفته شود همیشه موثرتر از یک نامه دو صفحه ای تشکر است که یک هفته بعد فرستاده شود .
    ::راه و روش تبدیل شدن به یک زن شاد در زندگی::

    نقطه ضعف خود را بشناسید و از همین حالا دست به عمل بزنید .قبل از اینکه بخواهید ذهنتان را آرام کنید ، عصبانیت ، نگرانی ، احساس گناه را دور بریزید و بعد بخوابید .همیشه مثل اردک عمل کنید ، در ظاهر آرام و ساکن باشید اما زیر آب نهایت سعی خود را بکنید و پا بزنید .بهتر است متوجه آینده باشید چون وقت زیادی را در آن می گذرانید نظرتان را بگویید .

    ضعف های خود را بشناسید روی نقاط قوت خود متمرکز کنید ، نقاط تهدید کننده خود را بشناسید .اگر همه راهها به شکست منتهی شدند سطح معیارها و توقعات خود را پایین ببرید .مراقب افکار خود باشید ، آنها حرفهای شما را تشکیل می دهند .مراقب حرفهای خود باشید آنها اعمالتان را تشکیل می دهند .مراقب اعمال خود باشید ، اعمال عادت می شوند .

    مراقب شخصیت خود باشید که در سرنوشتتان موثر خواهد بود .یک الگوی خوب بهترین نصیحت است الگوی خوب معادل 10000 کلمه ارزش دارد .وقتی بحث کردن هیچ فایده ای ندارد بهترین کار این است که راضی شوید .یک متشکرم که بلافاصله گفته شود همیشه موثرتر از یک نامه دو صفحه ای تشکر است که یک هفته بعد فرستاده شود .

    یک مداد کوتاه بهتر از یک خاطره بلند است .در همین زمینه پروفسور رابرت پوتنام محقق و استاد دانشگاه هاروارد می گوید : یکی از موارد شاد بودن انسان داشتن روابط قوی اجتماعی و خانوادگی است .هر چه فرد از روابط بیشتر اجتماعی برخوردار باشد از سلامت قوی روحی و روانی برخوردار شده و بر شادی وی افزوده خواهد شد .

    به گفته این محقق انسان ذاتا موجودی اجتماعی خلق شده که احساس درونی کمک به دیگران در او وجود دارد ، بنابراین با داشتن چنین روابطی احساس سبکی و شاد بودن به فرد دست می دهد .همچنین وی افزود : بنابر تحقیق های به عمل آمده یکی دیگر از موارد داشتن جامعه شاد اعتماد به یکدیگر در جامعه است

    در انتهای این گزارش نتیجه گیری شده است که در آینده جهت رسیدن به یک جامعه واحد و سالم نیاز است تا افراد علاوه بر داشتن روابط دوستانه ، دارای انگیزه و هدف مشترک باشند تا رسیدن به آن در کنار یکدیگر فعالیت کنند .بدین صورت این گروهها در یکدیگر حل شده و در نتیجه عقاید و فرهنگ های طرف مقابل مورد احترام قرار می گیرد ، اعتماد بین این گروهها بالا رفته و از جامعه ای واحد و سالم برخوردار خواهیم شد .

     

    این مطلب را به اشتراک بگذارید

    ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

     

  • تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 | نویسنده : یورفان

  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط عرفان 92/12/13:: 9:12 عصر     |     () نظر
     
    نمازی بسیار مهم و پرفضیلت برای راحتی وصول به اهداف و حاجات
    نمازی بسیار مهم و پرفضیلت برای راحتی وصول به اهداف و حاجات
    در این قسمت نمازی بسیار مهم و پرفضیلت برای راحتی وصول به اهداف و حاجات را آورده ایم:
    در رکعت اول پس از سوره حمد، صد مرتبه افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد (سوره غافر، آیه 44) خوانده شود.
    در رکعت دوم، پس از سوره حمد، صد مرتبه الا الی الله تصیر الامور (سوره شوری آیه 53) خوانده شد.
    در رکعت سوم پس از سوره حمد صد مرتبه نصر من الله و فتح قریب (سوره صف آیه 13) و در رکعت چهارم پس از سوره حمد صد مرتبه انا فتحنا لک فتحا مبینا (سوره فتح آیه 1) و پس از خواندن نماز به سجده رود و صد مرتبه بگوید:
    غفرانک ربنا و الیک المصیر (سوره بقره، آیه 285)
    و صد مرتبه استغفرالله و اتوب الیه را بر زبان جاری کند.
    دعای براورده شدن حاجات|نماز رسیدن به حاجات و اهداف

     

    این مطلب را به اشتراک بگذارید

    ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

     

  • تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 | نویسنده : یورفان

  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط عرفان 92/12/13:: 9:11 عصر     |     () نظر
    <      1   2   3      >
    درباره
    صفحه‌های دیگر
    لیست یادداشت‌ها
    پیوندها
    آرشیو یادداشت‌ها