سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بُخل، همنشین خود را خوار می کند و دوری جوینده از خویش را ارجمند می سازد . [امام علی علیه السلام]
سایت تفریحی اچ فانی
 
برای درمان مشکل نعوظ، قرص مصرف نکنید

برای ناتوانی جنسی و مشکل نعوظ، قرص مصرف نکنید

امروزه قرص های همچون ویاگرا یا همان سیلدنافیل و تادالافیل و.. برای رفع موقت مشکلات نعوظ و ناتوانی جنسی وجود دارند ولی میدانید این قرص ها چه خطرات جدی برای سلامتی بدن و بخصوص سلامتی قلب دارند؟ میدانید چقدر احتمال بروز سکته، حملات قلبی را افزایش میدهند، میدانید چقدر میتوانند قلب شما را ضعیف تر از قبل بکنند! میدانید ممکن است دچار حالت تهوع و سرگیجه شوید؟حال می پرسید چاره چیست؟ چاره تغذیه مقوی همراه با ورزش و فعالیت بدنی منظم و همچنین نرمال کردن دفعات انزال هست، مگر در گذشته که چنین داروهایی وجود نداشته مردمان دچار چنین مشکلاتی میشدند؟ پس سعی کنید همیشه بدن خود را آماده و سالم نگه دارید؛ در یک هفته بیش از دو بار انزال نشوید حال فکر میکنید با یک هفته رعایت کردن این نکات مشکل شما حل خواهد شد؟ نه! بلکه تلاش طولانی مدت لازم است تا توان جنسی قبلی خود را بازگردانید یا از همان اوایل جوانی اندکی مراقب توانایی های جنسی بدنتان باشید تا ذخایری برای آینده داشته باشید. هنوز هم دیر نیست با تغذیه اصولی و صحیح، ورزش منظم و کاهش دفعات انزال میتوانید قدرت جنسی خود را تقویت کنید همچنین مصرف عسل طبیعی و شربت ریحان و مصرف گردو توصیه میشود. بهتر است از راه های طبیعی جهت افزایش میل جنسی و کاهش مشکلات نعوظ استفاده کنید. این نوع داروهای شیمیایی چیزی جز ضرر و ضرر و کم کردن عمر طبیعی بدن نخواهند داشت.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عرفان 94/3/4:: 6:59 صبح     |     () نظر
 
نیش پشه+روش رفع خارش

نکاتی در مورد گزش پشه+راه های رفع خارش

تابستان و فصل گرما همراه با مشکلاتی هست، مشکلاتی که خواه ناخواه گریبان گیر آدم میشود، گزش پشه یکی از این مشکلات طاقت فرساست که واقعا آدم را کلافه میکند، اما چیکار کنیم که پشه نگزد؟ ابتدا محیط خواب خود را اندکی سرد نگهدارید، سپس از دستگاه های برقی پشه کش که با برخود پشه آنها را میسوزاند استفاده کنید؛ در محل خواب خود میتوانید چند تکه سیر یا گیاه ریحان بگذارید. اما پس از گزش پشه اولین کاری که میکنید این است که اصلا به آن دست نمی زنید یا با ناخن خود نمی خارید چراکه میزان خارش با دست زدن افزایش یافته و در نهایت با خارش زیاد محل زخمی شده و جای آن برای مدتها باقی خواهد ماند. دومین راه استفاده از پامد های ضد خارش هست که در داروخانه ها موجود است همچنین میتوانید اندکی کرم کالاندولا به محل مورد نظر بزنید و بعد از چند دقیقه شاهد کاهش خارش در ناحیه باشید. گزش پشه چیزی نیست که بتوان از آن فرا کرد ولی با رعایت این نکات میتوان از احتمال آسیب آن کاست. پشه های کوچک معمولا قدرت نیش بالایی دارند و پشه های بزرگتر بر خلاف جثه بزرگشان نیش صعیف تری دارند. لذا از این پشه های ریز و خطرناک اندکی بترسید و اقدامات لازم همچون پشه کش برقی و.. را انجام دهید. هرگز آب راکد در محل خواب خود یا داخل کولر نگهداری نکنید چرا باعث تجمع پشه ها خواهد شد. گیاه نعناع نیز پشه ها را فراری میدهد میتوانید چن تکه از این گیاه را در محل خواب خود تعبیه کنید. دقت کنید در صورتیکه از پشه کش برقی استفاده میکنید حتما محیط خواب خود را کاملا تاریک کنید تا نور آن به چشم پشه بخورد و پشه به سمت آن حرکت کند. حرکت و تحرک زیاد موقع خواب و بالا رفتن گرمای بدن باعث جذب پشه ها به سمت بدنتان خواهد شد لذا در صورت مشاهده پشه زیاد تحرک نداشته باشید. از خوردن خوراکی های شیرین حدالامکان پرهیز کنید چراکه باعث افزایش خارش و تمایل پشه برای نیش زدن خواهد شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عرفان 94/3/4:: 6:59 صبح     |     () نظر
 
تصاویر بهترین ماهی های اکواریومی و توضیحات مربوط به آنها

تصاویر بهترین ماهی های اکواریومی و توضیحات مربوط به آنها

...

در زیر تصویر ماهی سوارتل یا همان دم شمشیری را مشاهده میکنید، البته این ماهی نر است چراکه دم لب تیز آن مشخصه ی نر بودن هست،ماده ها چنین دم ندارند؛ اغلب جفت گیری و بچه گیری از آنها راحت است، صلح طلب، سریع و مقاوم هستند، سریع تکثیر میشوند، احتمال بیرون پریدن از آکواریوم نیز وجود دارد. با ماهی های دیگر مشکلی ندارند و اهل آزار و اذیت نیستند.

عکس ماهی های آکواریومی به همراه توضیحات،دم شمشیری

سیلور شارک یکی از زیباترین و آرام ترین ماهی های آکواریومی هست، گونه های بزرگ آن اندکی عصبانی تر هستند ولی در حد زیاد؛ گیاه خوار بوده و سازش بسیار زیادی با ماهی های کوچک آکواریومی دارد.

سلور شارک،عکس ماهی های آکواریومی به همراه توضیحات

گورامی یکی دیگر از ماهی های نسبتا صلح طلب هست، این ماهی آرام بوده و آزاری به سایر ماهی ها نمی رساند، گونه های بزرگ تر آن ممکن است به بچه های ماهی دیگر رحم نکند. این ماهی در انواع رنگ ها در بازار موجود است. چنانچه به ماهی های بزرگ آکواریومی علاقه دارید حتما این ماهی را تهیه کنید با تغذیه مناسب تا حد زیادی بزرگ خواهد شد.

گورامی،عکس ماهی های آکواریومی به همراه توضیحات

یکی از زیباترین و آرام ترین ماهی های آکواریومی، پلاتی هست که قیمت آن نیز ارزان میباشد؛ آزاری به ماهی دیگر نمیرساند و از غذای عمومی سایر ماهی ها تغذیه میکند.

پلاتی،ماهی

این ماهی که همه با آن آشنا هستید لجن خوار هست، همه چیز می خورد از فضولات ماهی ها گرفته تا انواع غذای ماهی، سریع بزرگ میشود، آب اکواریوم را تا حد زیادی تصفیه میکند، شاید بتوان گفت یک تصفیه کن طبیعی.. کاری با سایر ماهی ندارد و به کار خود مشغول است.

ماهی لجن خوار

این ماهی ها بصورت دسته جمعی شنا میکنند، به همه ی نقاط آکواریوم سر میزنند، تکثیر و نگهداری آنها بسیار آسان هست، نسبتا جان سخت هستند، برای افراد مبتدی پیشنهاد میشود؛ اسم این ماهی دانیو زبرا هست که در رنگ های مختلف در بازار موجود هستند. در صورت اقدام به خرید، حتما چند عدد بخرید چراکه این ماهی ها علاقه ی زیادی به شنای دسته جمعی دارند، محیط آکواریومتان را بسیار زیبا خواهند کرد.

دانیو زبرا قرمز

این ماهی بارب حلب دم قرمز است که در زیر مشاهده میکنید، بسیار جنگجو و ستیزه طلب هست، عصبانیت و پرخاشگری آن مشهود است، ماهی های آرام و کند را دنبال میکند، همه چیز خوار هست، با آنجل و شارک سیلور بسیار مشکل دارد و در عرض چند ساعت باعث مردن آنها خواهد شد، جثه ی کوچک این ماهی دلیلی بر آرام بودن آن نیست.

بارب،حلب دم قرمز

این ماهی را همه می شناسند، اسم این ماهی مولی هست، تکثیر آن بسیار آسان هست، آرام و صلح جو هست و از غذاهای گیاهی تغذیه میکند، در رنگ بندی های مختلف در بازار موجود است.

مولی زیبا

ماهی گوپی از قدیمی ترین و مشهور ترین ماهی های آکوارومی هست، که همه در ابتدای کار با آن آشنا میشوند، شاید صلح طلبی و تکثیر آسان آن یکی از دلایل نگهداری آن باشد، سالی پنج دفعه باردار میشوند و در حدود بیست بچه ماهی زایش میکنند، گونه ی نر آن را که در زیر مشاهده میکنید بسیار زیبا هست.

ماهی گوپی،گپی نر

ماهی که در تصویر زیر مشاهده میکنید، معروف به تترا هست، رنگ بندی جالب آن و شیشه ای بودن آن همواره جلب توجه میکند، آرام و پرتحرک است، تا سه چهار سانتی متر رشد میکند و با ماهی های دیگر مشکلی ندارد.

تترا،ماهی تترا شیشه ای

سیچالد یکی از ماهی های زینتی هست که گوشت خوار نیز هست، تکثیر آن اندکی مشکل هست، در رنگ های مختلف موجود هست، دارای دهان بزرگی هست و نگهداری آن با ماهی های گیاه خوار همراه با مشکلاتی هست.

ماهی سیچالد،سیچالد زرد

نکات خرید و نگهداری آکواریوم

جان سخت ترین و زیباترین ماهی آکوارومیست، اسمش اسکار هست، این ماهی گوشت خوار هست، جثه ی بزرگ و خال خال آن جلوه نمایی میکند؛ تقریبا 15 سال عمر میکند و تا 30 سانتی متر رشد میکند.

عکس ماهی های آکواریومی به همراه توضیحات،اسکار


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عرفان 94/3/4:: 6:58 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها