سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و انس پسر مالک را نزد طلحه و زبیر به بصره فرستاد تا آنان را حدیثى به یاد آرد که از رسول خدا ( ص ) شنیده بود . انس از رساندن پیام سر برتافت و چون بازگشت گفت : « فراموش کردم . » امام فرمود : ] اگر دروغ میگویى خدایت به سپیدى درخشان گرفتار گرداند که عمامه آن نپوشاند [ یعنى بیمارى برص . از آن پس انس را در چهره برص پدید گردید و کس جز با نقاب او را ندید . ] [نهج البلاغه]
سایت تفریحی اچ فانی
 
دانلود اهنگ شاد آذری آنا با صدای محمدحیدری

دانلود اهنگ شاد آذری آنا با صدای محمدحیدری...

عالی

موسیقی ترکی آنا-محمدحیدری

آهنگ بسیار زیبا و دلنشین آنا که با ریتم وتنظیمی جدید توسط محمد حیدری خوانده شده است امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید..

متن آهنگ:

من گزنده گولی داغی، سیر ائدنده گولی باغی ، یادا دوشر بیردن آنا، گورنده کول باغبانینی

دییرم اورکدن آنا من قالمیشام یانا یانا، دییرم اورکدن آنا منی آتیب گئدین هارا...

دییرم اورکدن آنا من قالمیشام یانا یانا، دییرم اورکدن آنا منی آتیب گئدین هارا...

.....

چیخدیم اوجا داغ باشینا، سوزومو یازدیم داشینا گلیب گئدن اوخوسون، نه لر گلیب باشیما

دییرم اورکدن آنا من قالمیشام یانا یانا، دییرم اورکدن آنا منی آتیب گئدین هارا...

دییرم اورکدن آنا من قالمیشام یانا یانا، دییرم اورکدن آنا منی آتیب گئدین هارا...

....

من گزنده گولی داغی، سیر ائدنده گولی باغی ، یادا دوشر بیردن آنا، گورنده کول باغبانینی

دییرم اورکدن آنا من قالمیشام یانا یانا، دییرم اورکدن آنا منی آتیب گئدین هارا...

دییرم اورکدن آنا من قالمیشام یانا یانا، دییرم اورکدن آنا منی آتیب گئدین هارا...

 

دانلود از لینک زیر::

 

آهنگ آذربایجانی آنا-محمدحیدری


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عرفان 97/6/21:: 10:43 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها