سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی خرد که اسیر دست هوسی امیر است . [امام علی علیه السلام]
سایت تفریحی اچ فانی
 
ترانه جدید ایریلیق از عرفان

ترانه جدید ایریلیق از عرفان

ترانه جدید ایریلیق از عرفان

ترانه جدید ایریلیق از عرفان

//////عرفان موزیک//////

متن آهنگ :

یادیما دوشنده آلا گوزلرین

وقتی چشمای زیبات یادم می افته

گویده اولدوزلاردان آلام خبرین

از ستاره ها خبرتو میگیرم

نی نیم کی کسیب منن نظرین

چی کنم که از من نظرش رو برداشته

آیریلیق ایریلیق امان ایریلیق

جدایی جدایی امان از جدایی

هر بیر ددن اولار یامان ایریلیق

از هر دردی سخت تره جدایی

...

آیریلیق دردینی چکمین بیلمیز

درد جدایی رو کسی نچشه نمیتونه درک کنه

یاردان آیری دوشن گوز یاشین سیلمز

اونی که از یارش جدا افتاده اشک چماشو پاک نمیکنه

دییلر اینتیظار خسته سی اولمز

میگن اونی که منتظره هیچوقت نمیمیره

آیریلیق ایریلیق امان ایریلیق

جدایی جدایی امان از جدایی

هر بیر ددن اولار یامان ایریلیق

از هر دردی سخت تره جدایی

....

مدت آهنگ : 4.54

حجم: 4.5 مگابایت


دانلود آهنگ جدید آیریلیق از عرفان (سرور پیکو فایل)

 

دانلود آهنگ جدید آیریلیق از عرفان(سرور رزبلاگ)



کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عرفان 95/6/18:: 6:53 عصر     |     () نظر
 
موزیک جدید و بسیار زیبای بی تو از عرفان

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بی تو از عرفان

متن اهنگ :


زندگی خیلی سخته
وقتی تو نیستی پیشم
احساسمو نادیده گرفتیو رفتی و گفتی بیتو خیلی راحتم عزیزم
احساسمو نادیده گرفتیو رفتی و گفتی بیتو خیلی راحتم عزیزم
بی تو میمیرمو بی تو نمی مونم
بی تو همه جا واسم عین زندونه
بی تو من داغونم

بی تو پریشونم

بی تو همه چی واسم

دیگه تمومه

تورو دیدم همه چیرو باختم

زندگیو عاشقیو تو چشمای تو دیدم
احساسمو نادیده گرفتیو رفتی و گفتی بیتو خیلی راحتم عزیزم
احساسمو نادیده گرفتیو رفتی و گفتی بیتو خیلی راحتم عزیزم

بی تو میمیرمو بی تو نمی مونم

بی تو همه جا واسم عین زندونه
بی تو داغونمو بی تو پریشونم
بی تو همه چی واسم دیگه تمومه

مدت اهنگ : 3.52

حجم: 3.5 مگابایت

کیفیت : 128

 

دانلود آهنگ بی تو از عرفان (سرور پیکو فایل)

 

دانلود آهنگ بی تو از عرفان(رز بلاگ)


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عرفان 95/6/6:: 6:23 عصر     |     () نظر
 
شانس و پول و خوانندگی

تاثیر شانس و پول در خوانندگی

اکثر افرادی که در هنر موسیقی به جایی میرسند بعدا اظهار میدارند که صبح تا شب کار میکردم کرایه کشی میکردم و.. پول در میآوردم و جمع میکردم تا برای کار موسیقی خرج کنم(منظورمان خواننده خاصی نیست) این در حالیست که همه وقتی به جایی میرسند از اغراق مسیری که به آن رسیده اند ابا نمیکنند و سعی دارند مسیر خود را سخت و طاقت فرسا و ناممکن جلوه دهند. آیا براستی چنین هست؟ جواب نه هست! تقریبا 25 درصد افراد استعداد موسیقیایی دارند و میتوانند خواننده شوند هر چند برخی از دانشمندان موسیقی اعتقاد دارند اکثر افراد میتوانند خواننده شوند، اما در این مسیر دو فاکتور مهم یعنی شانس و پول نقش مهمی ایفا میکنند، شاید اگر پول داشته باشید شانس هم نداشته باشید باز هم بتوانید خودتان را مطرح کنید.. ولی در صورتی که پولتان کم است تنها این شانس است که میتواند به شما کمک کند، اینکه در چه برهه ای میخوانید در سال 85 که اندک افرادی خواننده پاپ و رپ و.. بودند و مشهور شدن بسیار آسان تر بود و تعدد کارها هم در حدی نبود که برای ایجاد تنوع خرجهای آنچنانی بکنید ولی اکنون چطور؟ همه خواننده هستن؛ بعضی ها حتی با قرض و وام و.. نیز رو به خوانندگی می آورند، باید واقع بین بود شانس شما کم هست خیلی کم، چرا؟ چون در سال 1395 قرار دارید و از در و دیوار خواننده میریزد بیرون، این یک واقعیت انکار ناپذیر هست، اکنون سخت هست ولی بازهم میشود، اما چطور؟ استعداد که جای خود ولی پول و شانس مهم تر هستند پول مهم ترین نقش را در هنر امروزی ایفا میکند و اساسا هنرمند بی پول، هنرمند نیست، هنرمند هم باشد برای خودش هست و هیچوقت کسی نخواهد شناخت و هنرمندی که نتواند خود را نشان دهد و دیگران را از کم و بیش هنرش آگاه کند  در واقع هنرمند نیست چرا که هنر با جمع معنا می یابد و اساسا کاری برای شما لذت بخش خواهد بود که هنر واقعیتان را بتوانید به طرز صحیحی نمایان سازید. در واقع بجز دوستان و اطرافیان افراد ناشناسی باشند که با دیدن هنر شما به وجد بیایند.. جای بسی افسوس خالیست، شما بروید با چند تا از هنرمندای معمولی حرف بزنید و بخواهید باهاشون کاری شروع کنید مثلا تنظیم یک آهنگ، ببینید چقدر ازشما پول خواهند خواست... براستی آیا میشود در وضع کنونی اسم هنر را پول گذاشت؟ شاید بشود.. اکنون موسیقی دیگر مفهوم واقعی خود را از دست داده است و در کشور ما هر کسی با هر استعدادی میتواند خواننده ی مطرحی شود و کنسرت بگذارد و از شهرت خود لذت ببرد، ولی کسی که دوست دارد دو بیت شعر با مفهوم بخواند و صدای خود را به گوش دیگران برساند و از این کارش لذت ببرد معمولا با کم بودن بودجه مواجه شده و سریعا از دور خارج میشود. کاش در این مملکت هم جاهایی بودند که به طرز رایگانی از آدمها تست میگرفتند و استعداد ها را کشف میکردند و روی استعداد آنها سرمایه گذاری میکردند، ولی حیف که الان هر بچه مایه داری با سرمایه گذاری در یک استودیو و خرید تجهیزات و آشنایی با ابتدایی ترین اصول موسیقی برای خود کسب و کاری راه می اندازد و افراد بدبختی که با هزار مصیبت پول فراهم میکنند و صرف هزینه ضبط و تنظیم دو آهنگ معمولی میکنند و آخرش به جایی نمیرسند و بعد افسوس میخورند که کاش پول خود را دور نمی ریختیم. استودیو های حرفه ای با کادر سرشناس هم که پول های نجومی برای تنظیم آهنگ میخواهند. اکنون کدام مهم تر است؟ پول یا هنر یا شانس؟ من که میگویم اول پول بعد شانس بعد هنر. موفق باشید


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عرفان 95/6/6:: 6:22 عصر     |     () نظر
 
اسپانسر برای خوانندگی هست؟

 

 

اسپانسر برای خوانندگی..!

یکی از کلیشه ای ترین و جالب ترین حرف هایی که تو اینترنت دیدم همین حرف بود .. دنبال یک اسپانسر برا خوانندگی میگردم صدام خوبه و از این حرفا.. آخه یکی نیست بگه کی میاد واسه یه خواننده مبتدی که هیچ کسی نمیشانستش اسپانسر بشه و سرمایه گذاری کنه و بعد ممکنه همین فرد به جایی نرسه و پولش دور ریخته بشه.. آدمهای پولدار معمولا جایی سرمایه گذاری میکنن که سودهی سریع داشته باشه مثلا ملکی رو بخرن دو ماه دیگه دوبرابرش بفروشن.. نه اینکه صد میلیون رو صدای یه جوان بی نام و نشان سرمایه گذاری کنند بعد از یکسال خدا میداند که چه میشود! حال، گیریم کسی پیدا شد و سرمایه گذاری کرد ( که البته اصلا نمیشود ) شما اومدید و معروف شدید تو اون توافق نامه ای که امضا کردید 90 الی 95 درصد سود هر کنسرتی رو اسپانسر برمیداره حالا میمونه 10 درصد برا شما.. برید کرایه کشی کنید از این بهتره... الان مثل قدیم نیست که شما جایی بخونید و کسی از صداتون خوشش بیاد و بگه اره بیا رو صدات سرمایه گذاری کنم یا مثل قدیم نیست که هزینه تولید آهنگ خیلی کم باشه و همه عشقی کار کنند. الان همه چیز شده پول بخواهید یه آلبوم درست حسابی بدید بیرون بایستی کم کمش 50میلیون در نظر بگیرید حال کاری ندارم آلبومتون میگیره یانه..! در آخر میگم اگر هدفتون رسیدن به پول هست کلا خوانندگی رو بیخیال بشید اگر هدفتون تفریحی است که جای خود..

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عرفان 95/6/6:: 6:22 عصر     |     () نظر
 
وسایل مورد نیاز خوانندگی چیان؟

 

ابتدایی ترین تجهیزات برای شروع خوانندگی

چنانچه میخواهید بصورت آماتور خوانندگی را شروع کنید و یک استودیو خانگی فراهم کنید به تجهیزات زیر نیازمندید:

1- محیط آکوستیک؛ محیطی که فاقد هر گونه صدای اضافه ای باشد، شیشه ها و درب کاملا عایق صوتی بوده به طوری که کمترین صدا نیز به داخل اتاق وارد نشود. استفاده از فوم و شانه تخم مرغ و.. برای جلوگیری از انعکاس و برگشت صدا در این اتاق ضروری است. از اتاق های کوچک برای این کار استفاده نکنید.

2- کامپیوتر مناسب؛ کامپیوتر یا لپ تاپی حداقل با سی پی یو سه هسته ای و رم 4 گیگ و حافضه 300 گیگ.

3- پلاگین DAW مناسب؛ دیجیتال آیدیو ورکیشن همان برنامه هایی هستند که به شما در کار میکس و مسترینگ کمک میکنند ،مانند اف ال استادیو، میکس کرفت،کیوبیس، آدوب اودیشن و..

4- کارت صوتی اکسترنال، شما یک کارت صوتی با نرخ نمونه برداری حداقل 48 کیلوهرتز نیازمندید از جمله کارت صوتی های معتبر میتوان به بهرینگر،کریتیو اشاره کرد.

5- میکروفن وکال، تفاوت این میکروفن ها با میکروفن های دینامیک در کیفیت ضبط و استفاده از دیافراگم بزرگ در آنهاست.

6- پایه میکروفن؛ برای اینکه میکروفن تکان نخورد و لرزه ای نداشته باشد حتما بایستی از یک پایه ثابت برای میکروفنتان استفاده کنید.

7- پاپ شیلد؛ برای جلوگیری از مشدد کردن صداهایی همچون پ،ک،ب و.. میباشد و همچنین از ورود گرد و غبار و آب دهان به داخل میکروفن جلو گیری میکند.

8- هدفون؛ شما در هنگام خوانندگی به یک هدفون نیازمندید که صدای موزیک را بشنوید و همزمان با آن بخوانید.

9- اسپیکر مانیتورینگ؛ اسپیکرهایی که تمام بم و زیر های صدا را به طور دقیق اجرا میکنند و شما را در کار میکس کمک میکنند، میکسی که با این اسپیکرها انجام شود تقریبا در تمامی بلندگو ها همچون بلندگوی گوشی، لپ تاپ،خانگی،تلویزیون،ماشین و... به طور دقیق و واضح قابل شنیدن هست.

موفق باشید.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عرفان 95/6/6:: 6:21 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها