سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردمان را روزگارى رسد بس دشوار ، توانگر در آنروز آنچه را در دست دارد سخت نگاهدارد و او را چنین نفرموده‏اند . خداى سبحان فرماید « بخشش میان خود را فراموش مکنید . » بدان در آن روزگار بلند مقدار شوند و نیکوان خوار ، و خرید و فروخت کنند با درماندگان به ناچار و رسول خدا فرموده است با درماندگان معاملت مکنید از روى اضطرار . [نهج البلاغه]
سایت تفریحی اچ فانی
 
تبریز 2018 پایخت گردشگری دنیای اسلام؟ ولی با کدام امکانات و تسهی

 

 تبریز 2018 پایخت گردشگری دنیای اسلام؟ ولی با کدام امکانات و تسهیلات؟

لینک منبع این مطلب:

تبریز 2018 پایخت گردشگری دنیا شایدم که کل کهکشانها

مشکلات و انتقادهایی بر تبریز 2018

تبریز 2018 پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی آیا این میتواند واقعیت داشته باشد؟ کشورهایی مثل ترکیه اذربایجان لبنان امارات قطر و ده ها کشور دیگر که دارای شهرهای زیبایی مثل استانبول انکارا، بیروت، دبی، باکو،دوحه و... آیا انها پایتخت گردشگری اند یا ما و تبریز؟ واقعا تبریز چه چیزی دارد که مسئولان خود فریبی کرده اند. کافیست یک نگاهی اجمالی به آسفالت های شهر بیندازید و بعد بفهمید که تبریز پایتخت گردشگری شهرهای ایران هم نیست چه برسد کشور های اسلامی . امروز از پارک گلستان گذر می کردم که وقایعی را دیدم که در ادامه عکس ها و توضیحات را خواهم گذاشت و خودتان قضاوت خواهید کرد. مشکل تبریز تنها پارک گلستان نیست ده ها پارک مثل اینجا مشکلات عدیده ای از نظر زیبایی دارند که بایستی رسیدگی شود اما چون گلستان در مرکز شهر است لزوم رسیدگی بیشتر را می طلبد. تنها کافیست یک نگاهی به صندلی ها و فضولات کلاغ ها و .. بیندازید و بفهمید که پرسنل پارک حتی ماهی یکبار هم صندلی ها را نمیشورند. تعداد کم صندلی ها هم فاجعه است بخصوص اینکه اکثر صندلی ها در قسمت های نورگیر پارک هست نه سایه درختان. کافیست شما یک سر به پارک های تهران بروید ببینید چه اندازه تمیز و دارای تعداد زیادی صندلی هستند. مشکل به اینجا ختم نمیشود شما در زیر عکسهایی که من امروز  19 خرداد 96 گرفتم توجهی کنید.

باغ گلستان تبریز

در این عکس بالایی جلبک ها و لجن هایی را میبینید که از کار نکردن فواره ها و عوض نکردن آب حوض ایجاد شده اند کافیست شما از کنار این حوض بگذرید و یک لحظه با بینی نفس بکشید تا بفهمید چه میگویم اینجا مرکز شهر تبریز ؛ پارک گلستان است براستی اینجا پایتخت گردشگری اشمالغرب کشور نیز نمیتواند باشد چه برسد به ایران یا خاور میانه یا از آن بزرگتر کشورهای اسلامی!!

دستفروش ها همچنان در ضلع شمالی پارک مشغول عرض اندام هستند و کسی توجهی ندارد که محیط شهر متشنج و کثیف میشود آدم نابلد از دور فکر میکند دعوایی رخ داده همه جمع شده اند. حداقل کاش همه اشان داخل آن کوچه میرفتند.

بازم عکس حوض دوم باغ گلستان که بوی تعفنش حتی اجازه نمیدهد از کنارش رد شوی...

باغ گلستان

 

گل ها را کاشتند گلدان ها را به حال خود رها کردند چه تمیز و زیباست واقعا منظره ی پارک در یک روز تعطیل....

باغ گلستان

انگشتر فروش ها هم که یک ضلع پارک را اشغال کرده اند و مشغول گرد هم آیی هستند آدم از دور فکر میکند دعواست و همه جمع شده اند. تازه مگه پارک جای داد و ستد هست ؟ اگر هست بایستی داربست بزنند سرپوشیده کنند اجاره بدهند هرکسی مکان مشخصی داشته باشد.

واقعا مسئولین محترم با کدامین زیر ساخت با کدامین فرهنگ شهر نشینی مردم با کدامین فرهنگ توریست پذیری مردم؛ میخواهند تبریز را پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی بکنند مردم تا یه توریست میبینند دورش حلقه میزنند طرف سکته میزند. یا عده ای مسخره میکنند. بیایید واقع بین باشیم ما هنوز از شهرهایی مثل استامبول و باکو 100 سال عقبیم هرچند آنها نیز در مقابل شهرهای پیشرفته دنیا نا چیزند اما در مقابل ما خیلی بهتر، زیباتر و پیشرفته ترند.

آیا بنظرتان بهتر نبود بجای تبریز 2018 مینوشتند تبریز 2118؟؟


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عرفان 96/3/21:: 1:10 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها